Termenii si Conditiile generale


Termenii si Conditiile generale

Inainte de a utiliza sau obtine orice materiale, informatii, servicii prin intermediul acestui magazin online, va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile Generale , acest lucru fiind valabil pentru toate comenzile si email-urile de confirmare ulterioare, precum si pentru toate celelalte reguli relevante pentru si cu privire la utilizarea site-ului.

Prin accesarea, utilizarea, obtinerea sau achizitionarea oricarui produs, continut, date, materiale, informatii sau servicii prin intermediul magazinului nostru online, dumneavoastra sunteti de acord sa respectati acesti Termeni si Conditii (incluzand, dar fara a se limita la marcarea casutelor de genul "Da, sunt de acord" ce pot fi prezente pe site), confirmati si se considera ca ati citit si inteles pe deplin Termenii si Conditiile generale si ca va exprimati acordul sa ii respectati in totalitate

In cazul oricarui conflict intre termeni, se vor aplica termenii acestui document, cu exceptia cazului cand o astfel de sectiune este desconsiderata in mod special intr-un alt document.

Daca nu sunteti de acord cu oricare din Termenii si Conditiile Generale, va solicitam sa nu utilizati acest site sub nici o forma.

SC NICOVID SRL poate sa actualizeze, revizuiasca, sa modifice oricand continutul acestui site, precum si Termenii si Conditiile Generale, fara o notificare prealabila, cea mai recenta versiune putand fi accesata din orice pagina a Site-ului.Prin utilizarea acestui site, sunteti de accord cu ultima actualizare a Termenilor si Conditiilor Generale

Prin crearea si utilizarea contului de client, utilizatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de accesare a contului (adresa de email si parola), pentru gestionarea accesarii contului de client si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul contului sau de client.

Utilizatorul poate sa revoce acceptul dat pentru Termenii si Conditiile Generale printr-un mesaj trimis societatii in acest sens, prin email sau folosind formularul de contact existent pe site.

Utilizatorul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Termenilor si Conditiilor Generale pe perioada unei comenzi.

Utilizatorul isi poate crea contul de client si poate utiliza site-ul doar daca (si in consecinta garanteaza faptul ca):

- are varsta legala;

- este capabil in mod legal sa incheie un contract;

- este legal pentru el sa utilizeze site-ul;

- se angajeaza sa respecte Termenii si Conditiile Generale;

- se angajeaza sa respecte toate legile aplicabile lui cu privire la utilizarea site-ului;

Prin folosirea site-ului, utilizatorul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia.De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse site-ului, continutului, societatii sau oricarui tert cu care societatea are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

Utilizatorul intelege si accepta pe deplin faptul ca societatea nu poate furniza nicio recomandare cu privire la cele mentionate mai sus si ca reprezinta responsabilitatea sa unica de a se asigura de respectarea permanenta a tuturor legilor care il guverneaza si de faptul ca este legal pentru el sa utilizeze site-ul.

Orice utilizare a site-ului este exclusiv la alegerea, discretia si riscul utilizatorului.

In caz de nerespectare a Termenilor si Conditiilor Generale, societatea poate recurge la suspendarea sau inlaturarea utilizatorului de pe site, prin anularea totala sau partiala a oricarei campanii existente sau promise acestuia, suspendarea si/sau inchiderea oricarui cont de client deschis de catre utilizator pe site, blocarea accesului utilizatorului la utilizarea site-ului, solicitarea de daune-interese. In oricare dintre aceste cazuri, utilizatorul poate contacta scietatea, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea unor astfel de masuri.

Prin acceptarea Termenilor si Conditiilor Generale din prezenta pagina iti exprimi acordul pentru a primi comunicari sau oferte in scop comercial din partea SC NICOVID SRL. Datele personale oferite vor fi procesate conform politicii de prelucrare a datelor personale ale SC NICOVID SRL

NICOVID depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe site. Cu toate acestea, avand in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, SC NICOVID SRL precizeaza ca imaginea produselor are caracter informativ iar produsele livrate pot diferi usor de imagini in orice mod, fara a influenta caracteristicile acestora. De asemenea, unele informatii cum sunt, dar fara a se limita la: pretul produselor prezentate pe site, stocul sau alte informatii, pot fi modificate fara preaviz sau pot contine erori.

De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa SC NICOVID SRL face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante.

Eventualele promotii/oferte prezente pe site sunt valabile in limita stocului disponibil si in intervalul precizat.

Site-ul poate contine si link-uri catre alte site-uri. SC NICOVID SRL nu este responsabila de politica de confidentialitate practicata de acestea precum si de orice alta informatie mentionata pe aceste site-uri.

Termenii si Conditiile Generale urmatoare sunt considerate a constitui prevederi minimale aplicabile, utilizarea site-ului supunandu-se de drept prevederilor generale ale legislatiei in vigoare.

INFORMATII DESPRE ADMINISTRATORUL MAGAZINULUI ONLINE

Societatea SC NICOVID SRL, cu sediul social in Satu Mare, Bdul Closca, Nr.71, Judetul Satu Mare, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J30/7/1995, Cod de Identificare Fiscala RO6948344, Capital social in suma de 100.200 lei, in calitate de proprietar si administrator al acestui site, numit in continuare societatea sau NICOVID.


TERMENI SI DEFINITII:

Site - magazinul online gazduit la adresa web www.nicovid.ro si subdomeniile acestuia, impreuna cu adresele de email anexate, in scopul acordarii posibilitatii utilizatorului sa achizitioneze produse folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (de ex. telefonic).

Client- reprezinta persoana care acceseaza site-ul si care a acceptat Termenii si Conditiile prezentului site, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare, ce initiaza si finalizeaza o comanda. Acesta poate fi orice persoana cu varsta peste 16 ani, iar in cazul accesarii informatiilor si a achizitionarii bauturilor alcoolice poate fi orice persoana cu varsta peste 18 ani, in conditiile prezente pe site.

Utilizator - reprezinta persoana care acceseaza site-ul, si care a acceptat Termenii si Conditiile prezentului site, indeplinind in acest sens toate cerintele.

Utilizare abuziva - reprezinta utilizarea site-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care ar putea produce prejudicii societatii.

Cont - sectiunea din site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite clientului transmiterea comenzii si care contine informatii despre client/utilizator si istoricul clientului/utilizatorului in site. Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea contului sunt corecte, complete si actualizate.

Favorite – sectiunea care permite Clientului/utilizatorului sa isi creeze liste cu produse pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii.

Comanda – un document electronic, generat ca urmare a accesarii site-ului de catre un client, ce intervine ca forma de comunicare intre societate si client

Contract - reprezinta o comanda confirmata de catre societate, prin care societatea este de acord sa livreze clientului produse si servicii, iar clientul este de acord sa efectueze plata acestora .

Continut - reprezinta:

toate informatiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;

continutul oricarui e-mail trimis utilizatorilor/clientilor de catre societate prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;

orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al societatii, utilizatorului/clientului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;

informatii legate de produsele si/sau preturile practicate de societate intr-o anumita perioada;

date referitoare la societate, sau alte date privilegiate ale acestuia

Review - o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs, evaluare subiectiva asupra produselor si continutului site-ului.

Rating - modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client fata de un produs. Rating-ul se exprima sub forma de stele.

Comunicare – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/, etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.Notiunea de notificare are acelasi inteles.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui produs, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre societate, indiferent de modalitatea de livrare.


3.CONTRACTUL

Prin inregistrarea unei comenzi pe site, clientul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care societatea isi deruleaza operatiunile comerciale.

Notificarea primita de catre client, dupa efectuarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Incheierea contractului are loc numai in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterii confirmarii automate de primire a acestei comenzi. Dupa plasarea comenzii, pentru motive justificate, societatea, diin motive justificate, poate anula comanda clientului, fara o notificare prealabila, iar acesta va primi inapoi banii incasati de societate, in termen cat mai scurt posibil, daca s-au facut incasari. Totodata, societatea poate modifica cantitatea produselor din comanda, in functie de disponibilitatea acestora in stoc. Livrarea produselor se poate face intr-un interval de 1 - 15 zile, din momentul in care s-au validat toate detaliile comenzii (modalitate de plata, termen de plata). Toate informatiile/modalitatile folosite pentru descrierea bunurilor pe site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea societatii, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare a unor informatii ca: livrare, stocuri, preturi. Termenul de procesare a comenzii este de 48 de ore lucratoare.

Produsele sunt disponibile in limita stocului.

Produsele achizitionate cu ridicare personala direct de la punctul de lucru nu beneficiaza de retur (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptivul punct de lucru.)

Pentru comenzile ce urmeaza a fi ridicate personal de client, preturile si rezervarile produselor sunt valabile 72 (saptezecisidoua) de ore de la inregistrarea comenzii .

In unele cazuri (produs greu vandabil, produse aduse pe comanda speciala, adrese cu kilometri suplimentari, comanda cu valoare mare, produse cu volum si greutate mare), se poate solicita plata unui avans din valoarea comenzii, plata care se va efectua prin transfer bancar.


4.COMANDA

Utilizatorul poate comanda doar produse existente pe site la momentul lansarii comenzii.

Comanda se formeaza prin adaugarea produselor dorite in cosul de cumparaturi, Utilizatorul putand sa lanseze comanda dupa selectarea tuturor optiunilor puse la dispozitie pe site cu privire la adresa de livrare si/sau facturare, modalitatea de livrare si plata. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a produsului respectiv.

Modalitatea de livrare, costul de livrare si modalitatile de plata vor fi disponibile si vor putea fi determinate in mod corect doar dupa autentificarea utilizatorului la contul sau de client.

Prin lansarea comenzii, utilizatorul consimte ca a luat la cunostinta de ultima versiune a Termenilor si Conditiilor Generale, precum si de Politica de confidentialitate( Prelucrarea datelor cu caracter personal) si ca toate datele furnizare de acesta sunt corecte, complete si adevarate la data lansarii comenzii.

Utilizatorul intelege faptul ca, in cazul in care, prin folosirea formularelor disponibile pe site, isi va modifica datele personale imediat dupa lansarea unei comenzi, societatea va folosi datele existente la momentul efectuarii unei anumite operatiuni in cadrul procesului de prelucrare a comenzii si nu va fi responsabila de prejudiciile aduse utilizatorului prin utilizarea altor date decat cele folosite de acesta la momentul lansarii comenzii.


Prin lansarea Comenzii, utilizatorul consimte ca societatea il poate contacta, prin orice mijloc de comunicare (inclusiv electronic), in urmatoarele scopuri / situatii:

notificarea utilizatorului ca societatea a luat la cunostinta de lansarea comenzii;

validarea comenzii, a disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de utilizator;

validarea de catre utilizator a contravalorii comenzii efectuate, incluzand, in functie de situatie, si alte servicii cu valoare adaugata (ex: valoare transport, manipulare, ambalaj, etc)

stabilirea de comun acord a detaliilor privind livrarea produselor;

informarea utilizatorului cu privire la statusul comenzii;

solicitarea opiniei utilizatorului cu privire la comanda, la produsele si/sau serviciile oferite;-

orice alte comunicari necesare cu privire la comanda, pe parcursul perioadei comenzii respective.

Notificarea primita de catre utilizator, dupa lansarea comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea comenzii. Aceasta notificare se face electronic (email) sau telefonic.

Comanda se considera acceptata in momentul primirii de catre utilizator de la societate, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a comenzii.Totusi, comanda lansata poate fi livrata utilizatorului, fara nici o notificare.

Pentru motive justificate, societatea poate modifica cantitatea produselor din comanda. In acest caz, societatea poate notifica utilizatorul prin email sau telefonic.

Societatea poate anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:, in urmatoarele cazuri:

neacceptarea tranzactiei de catre banca emitenta a cardului utilizatorului, in cazul platii online;

invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de plati agreat de societate, in cazul platii online;

datele furnizate de catre utilizator pe site sunt incomplete si/sau incorecte;

Societatea nu a putut contacta telefonic utilizatorul pentru validarea comenzii;

activitatea utilizatorului pe site poate produce sau chiar produce daune de orice natura pentru societate si/sau partenerii acesteia;

preturile afisate pe site-ul sunt rezultatul unei erori materiale;

produsele comandate nu sunt pe stoc iar stocul nu mai poate fi reintregit in timp util;

erori de functionare a site-ului in parametrii obisnuiti.

Pana la momentul receptiei, utilizatorul poate solicita anularea unei comenzi, prin orice mijloc de comunicare, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

NICOVID si furnizorii sai nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor.In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, societatea isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva fara o notificare prealabila.

Utilizatorul poate efectua comanda si telefonic, iar angajatii societatii vor introduce produsele si serviciile solicitate de utilizator doar in contul sau de client. Dupa confirmarea telefonica a comenzii, utilizatorul va primi un email cu detaliile comenzii. In acest caz, comanda se considera lansata doar dupa ce utilizatorul va fi trimis consimtamantul sau scris cu privire la comanda.

Comanda, notificarile si comunicarile dintre societate si utilizator cu privire la comanda, informatiile puse la dispozitie de catre societate pe site, la care se adauga orice alte documente care atesta garantia, livrarea, receptia si plata produselor si serviciilor contractate de utilizator, reprezinta Anexe la Contractul la distanta incheiat intre utilizator si societate, reprezentat de Termenii si Conditiile Generale.

Detaliile despre livrare, incluzand dar nelimitandu-se la denumirea transportatorului sau timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea societatii.

Dupa receptia comenzii, societatea ii poate solicita utilizatorului sa aprecieze produsele si serviciile achizitionate prin inscrierea unui opinii si acordarea unei note legate de produsul sau achizitionat. Notificarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de utilizator in contul sau de client. In acest fel, utilizatorul contribuie la informarea altor utilizatori ai site-ului si se implica activ in dezvoltarea de noi servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor produselor.

NICOVID face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este posibil ca unele informatii sau preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu sau informatii eronate, NICOVID poate sa anuleze comanda clientului, cu o notificare catre client, prin mail sau telefonic.


5. RETUR PRODUSE

Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

In cazul persoanelor juridice (acestea nu au calitate de consumator) societatea poate accepta returul produselor si constituirea contravalorii acestora ca avans marfa pentru comenzi viitoare sau de a nu da curs solicitarii de retur.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Iti recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

Clientul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Societatea va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii societatii de catre client asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului. NICOVID va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut. Suma de bani aferenta produselor returnate se va restitui ulterior verificarii produselor dupa stabilirea de comun acord a modalitatii de restituire sau conform procedurilor legale

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de folosire, uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, societatea poate sa opreasca o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse, , dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca incomplet sau desigilat, sau, la solicitarea clientului, vom reexpedia produsul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre client. De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).

Te rugam sa verifici integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primesti coletele in prezenta curierului sau a soferului si sa ceri intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.

Modificarea datelor de facturare nu mai este posibila dupa emiterea facturii.

Daca produsele de returnat au fost insotite de eventuale bonusuri, trebuie returnate si acestea. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa accesati pagina de contact.


Cu exceptia cazului de exercitare a dreptului legal de retragere si a cazului in care se considera ca solicitarea de returnare a fost facuta cu rea intentie, societatea va intreprinde toate masurile pentru rambursarea banilor sau inlocuirea produselor, pe cheltuiala sa. Societatea poate solicita utilizatorului returnarea produselor inainte de initierea oricaror alte actiuni de rambursare a banilor sau de inlocuire a produselor.

Prin exercitarea dreptului legal de retragere, utilizatorul are dreptul de a denunta unilateral Contractul la distanta incheiat cu societatea, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, fara a suporta alte costuri decat cheltuielile directe de returnare a produselor.

Conform legii, sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retragere urmatoarele:

furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de utilizator;

furnizarea de produse care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

Perioada in care utilizatorul isi poate exercita dreptul legal de retragere expira in termen de 15 zile calendaristice de la:

- ziua in care utilizatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de utilizator, intra in posesia fizica a produselor, in cazul comenzilor de produse, sau:

- in cazul in care utilizatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat, ziua in care utilizatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de utilizator, intra in posesia fizica a ultimului produs;

- in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese, ziua in care Utilizatorul sau o parte terta, alta decat transportatorul si care este indicata de Utilizator, intra in posesia fizica a ultimului produs sau a ultimei piese;

Se considera ca utilizatorul si-a exercitat dreptul de retragere in perioada de retragere in cazul in care comunicarea scrisa cu privire la exercitarea dreptului de retragere este transmisa societatii de catre utilizator inaintea expirarii perioadei respective. Sarcina probei privind exercitarea dreptului de retragere revine utilizatorului.

Utilizatorul nu va actiona in sensul expedierii produselor returnate catre societate inainte de a primi confirmarea in scris din partea acesteia, prin mijloace de comunicare electronice, ca returnarea produselor poate fi facuta si conditiile in care aceasta urmeaza a fi facuta.

Cu exceptia cazului in care societatea s-a oferit sa recupereze ea insasi produsele, utilizatorul returneaza produsele (inclusiv eventualele cadouri care au insotit comanda respectiva) sau le inmaneaza societatii sau unei persoane autorizate de societate sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat societatii decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de utilizator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Utilizatorul va suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care societatea accepta sa suporte acele costuri.

Rambursarea se va face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de utilizator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care utilizatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina utilizatorului plata de comisioane in urma rambursarii.

Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor. Partile contractante, respectiv societatea si utilizatorul isi vor indeplini obligatiile contractuale pe parcursul perioadei de retragere..

In cazul in care un produs comandat de catre client, nu poate fi livrat de catre societate, aceasta din urma va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul clientului contravaloarea produsului, in termen rezonabil de la data la care societatea a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care clientul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a contractului.

6.DISPONIBILITATEA UNUI PRODUS va fi afisata in site dupa cum urmeaza:

“in stoc” – exista stoc suficient

“stoc limitat” – prin aceasta utilizatorul ia cunostinta ca exista sansa sa nu ii poata fi livrat produsul, sau I se poate livra la o data ulterioara stabilita de comun accord, sau nu exista suficiente produse pe stoc.

“stoc epuizat” sau :”fara stoc– “produsul nu exista momentan pe stoc, dar poate fi gasit la o comanda viitoare

Produsele care nu se mai comanda pe site, din cauza ca nu se mai comercializeaza de NICOVID nu vor fi afisate pe site.

Totusi, referitor la informatiile de mai sus, pot exista erori umane sau de alta natura pentru care NICOVID nu isi asuma responsabilitatea.

7. PRETUL CONTRACTULUI.

Pretul produselor este acela mentionat pe site. Pretul poate fi modificat de catre societate, in orice moment, si este supus erorii umane. In cazul erorilor veti fi contactat de catre personalul nostru in vederea exprimarii acceptului cu privire la modficiarea pretului.

Pentru a fi aplicabil, pretul produsului trebuie sa fie sincer si serios. Astfel, societatea atentioneaza asupra faptului ca exista cazuri cand, ca urmare a unor disfunctionalitati ale site-ului sau erori, pretul afisat pe site poate sa nu fie cel real. In aceste cazuri, societatea va informa clientul asupra pretului corect.

Pretul include TVA precum si orice alta taxa.

8 MODALITATEA DE LIVRARE.

Societatea isi va indeplini obligatiile contractuale in termen de cel mult 5 zile lucratoare de la data la care a comunicat clientului mesajul de confirmare referitor la comanda. In cazul in care nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, societatea va informa clientul despre aceasta situatie.

Societatea poate inlocui produsele cu unele similare avand aceleasi caracteristici, in situatia in care produsul solicitat initial nu este disponibil, numai dupa informarea si cu acordul clientului.

Produsul va fi livrat clientului printr-o firma de curierat, sau prin flota proprie sau poate fi ridiicat personal de catre client de la punctul de lucru.

9. TERMENI DE LIVRARE

Societatea va livra produsele la domiciliul clientului sau la adresa specificata de acesta, in cadrul termenelor mentionate pe site pentru produsele comandate, la data generarii comenzii, de obicei in 2 zile lucratoare, sau in cel mult 14 de zile calendaristice de la data la care clientul a generat comanda, cu exceptia cazului in care partile au convenit altfel.

10. TAXA DE TRANSPORT

Pentru livrarile de pe teritoriul Romaniei, taxa de transport se va afisa dupa completarea adresei de livrare si inainte de finalizarea comenzii.

Pentru livrarea anumitor produse se percepe o taxa de transport per produs.

Aceste taxe suplimentare sunt valabile pentru produse cu greutate sau /si volum mare, sau in functie de specificul produsului(fragil, perisabil).

Indiferent de situatie noi te vom contacta telefonic sau prin e-mail si iti vom comunica toate detaliile legate de livrare si plata. Astfel iti garantam transparenta platilor si livrarilor.

NICOVID poate sa modifice periodic taxele de transport, fara o notificare prealabila.

Nu ezita sa ne contactezi telefonic, la adresa de mail: clienti@nicovid.ro, sau la numarul de telefon indicat pe site.

11.MODALITATEA DE PLATA

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda. Societatea va emite catre client o factura pentru produsele ce urmeaza a fi livrate, obligatia clientului fiind sa furnizeze toate informatiile, corecte si complete, necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Plata ramburs:

Plata produsului/produselor se face dupa preluarea coletului de catre client. Plata se poate face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta, sau in cazul transportului propriu NICOVID, plata se poate face ramburs pe baza chitantei sau cu cardul la POS-ul portabil.

Societatea atentioneaza clientii ca in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre societate sa permita clientului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii acestora. Coletul poate fi deschis si verificat de catre client daca acesta doreste in mod expres.

Plata online folosind cardul:

In anumite perioade este posibil sa nu functioneze plata online cu cardul, informatie ce va fi disponibila inainte de finalizarea comenzii.

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele uzuale.

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Indiferent de valuta existenta in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii clientului.

Plata cu Ordin de plata:

Plata prin ordin de plata se face doar in baza facturii proforme emise de societate, in urma confirmarii telefonice a comenzii cu un consultant de vanzari. Livrarea marfii se face dupa confirmarea platii.

Societatea va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la client.

Societatea va efectua livrarea produselor si serviciile pe teritoriul Romaniei,

Proprietatea asupra produselor si serviciilor va fi transferate clientului la momentul efectuarii platii.

12.SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI

Scrierea de review-uri, comentarii, intrebari si raspunsuri se poate face, de catre utilizatori/clienti, in “Review-uri”. Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.

In momentul inregistrarii unui anumit review/comentariu/intrebare/raspuns pe site, utilizatorii/clientii acorda societatii o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul societatii de a valida, utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut. Utilizatorul garanteaza societatii, colaboratorilor sai sau celor carora le retransmite dreptul de licenta, dreptul de a utiliza numele pe care il asociaza cu un astfel de continut. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau transmite pe site.

Fiecare utilizator/client, in momentul inscrierii de review/ comentariu/intrebare/ raspuns in sectiunea mentionata, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:

sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt utilizator/client sau vizitator;

sa faca referire doar la caracteristicile, avantajele, beneficiile sau modul de folosire al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul de desfasurare al comenzii;

sa transmita sugestii, idei, intrebari sau alte informatii, atata timp cat continutul acestora nu este obscen, amenintator, ofensator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu contine virusi, texte vizand diverse campanii de promovare, scrisori in lant, email-uri in masa sau orice alta forma de spam

sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;

sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;

sa nu furnizeze sau sa solicite, in nici-un mod si in nici-o masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale

sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si societatea

sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre societate sau sa inscrie opinii si/sau comentarii care sa contina materiale de natura publicitara;

In cazul in care societatea constata incalcarea in mod repetat a regulilor cu privire la SCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI, aceasta poate suspenda contul de client al utilizatorului sau de a-i bloca acestuia accesul de a mai inscrie opinii sau comentarii.

Pentru sesizari sau reclamatii legate de produsul sau serviciul achizitionat, Utilizatorul va folosi datele de contact puse la dispozitie pe site. Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor sau sesizarilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora.


13. CALITATE SI GARANTII

Societatea declara ca produsele oferite spre comercializare sunt noi, sigure si respecta conditiile prescrise sau declarate.

Produsele non-alimentare si comercializate de societate, pot beneficia de certificate de calitate si garantie sau declaratie de conformitate in conformitate cu legislatia in vigoare si cu politicile comerciale ale producatorilor sau importatorilor.

Lipsa certificatului de garantie sau a declaratiei de conformitae a produsului trebuie semnalata societatii in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptie. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.


14. RASPUNDEREA SOCIETATII.

Societatea nu poate fi facuta raspunzatoare pentru nici o pierdere in situatia in care aceasta este cauzata de nerespectarea prezentelor termene si conditii/contractului si celorlalte instructiuni mentionate pe site.

Societatea isi declina orice responsabilitate in situatia in care un utilizator ar fi sau este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este sau reprezinta interesele societatii. Utilizatorul va informa societatea despre existenta unor asemenea tentative, folosind datele de contact de pe site.

Societatea nu raspunde, de asemenea, pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesarii anumitor link-uri accesibile de pe site.

Societatea nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru stergerea acesteia, concomitent cu stergerea contului de client. Utilizatorii care vor utiliza o adresa falsa de email sau vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice sau in numele oricarei alte entitati pot fi sanctionate in conformitate cu legile in vigoare. Societatea are dreptul (dar nu si obligatia) de a sterge orice astfel de continuturi identificate pe site. Societatea nu poate fi responsabila si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comunicari.

Urmatoarele scopuri, atinse sau nu, vor fi considerate tentativa de fraudare a site-ului, continutului si/sau societatii, iar societatea va solicita daune-interese si va depune o plangere penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

de a accesa datele de orice tip ale altui utilizator prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda;

de a sterge sau modifica continutul;

de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza site-ul;

de a accesa sau a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre societate catre utilizator atunci cand persoana respectiva nu este destinatarul legitim al continutului.

Societatea nu este responsabila pentru daune de orice fel pe care clientul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre societate a oricarei din obligatiile sale conform contractului si pentru daune care rezulta din utilizarea produselor si serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor.


Societatea nu poate fi facuta responsabila in fata nici unei persoane fizice sau juridice care foloseste sau se bazeaza pe continut. Societatea nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu, etc.) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel pierderi. Societatea nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc.


Societatea are calitatea de comerciant. Despre calitatea produselor, despre autenticitatea marcii si despre orice alte nelamuriri despre o anume marca sau un anume produs, utilizatorul se poate adresa producatorului sau reprezentantului marcii respective sau importatorului din Romania.


Produsele pe baza de plante, suplimentele alimentare sau altele asemenea produse, denumite generic " naturiste" sau ‘dietetice” comercializate prin intermediul site-ului sunt produse care se elibereaza fara prescriptie medicala. Utilizatorul trebuie sa citeasca cu atentie toate informatiile prezentate pe cutiile sau prospectele acestor produse inainte de folosire, iar daca apar manifestari neplacute, trebuie sa se adreseze de urgenta medicului.


Informatiile si/sau sfaturile de ordin medical legate de produse sau categorii de produse nu au fost avizate de catre Ministerul Sanatatii sau de alte organisme abilitate si nu au intentia de a diagnostica, trata, vindeca sau preveni nici o boala.


Societatea nu garanteaza disponibilitatea stocului nici unui produs sau serviciu disponibil spre achizitionare pe site.


Site-ul este furnizat “ca atare”, fara garantii de orice fel, explicite sau implicite. Utilizatorii sunt de acord in mod expres ca folosirea site-ului si continutul acestuia se face pe propriul risc. Nu garantam ca functionarea site-ului va fi neintrerupta sau fara erori, nici nu vom face nici o garantie cu privire la orice rezultate care pot fi obținute prin utilizarea site-ului. Deasemenea nu facem alte garantii, explicite sau implicite, incluzand, dar fara a se limita la caracterul comercial sau potrivirea si folosirea produselor pentru un anumit scop.

Toate produsele comercializate pe site sunt produse noi.

Cu toate acestea nu garantam ca produsul va avea intocmai efectul prezentat pe site, pe ambalaj sau in oricare alte imprejurare.

Termenii si Conditiile Generale pot fi modificati oricand de catre societate, acestia fiind opozabili utilizatorilor de la data afisarii in site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Generale se confirma prin utilizarea site-ului. Societatea efectueaza orice modificari ale Termenilor si Conditiilor Generale, precum si orice modificari ale site-ului si continutului, fara notificarea prealabila a utilizatorului

Reclamatiile privind deficiente sau neconformitati ale produsului/produselor achizitionate pot fi facute accesand pagina de contact.


15. FORMULARUL DE CONTACT

Societatea publica pe site date complete si corecte de identificare si contactare a sa de catre utilizator, inclusiv prin formularul de contact prezent pe site.

Comunicarea cu societatea se poate realiza prin interactiunea directa cu aceasta sau prin adresele mentionate la sectiunea "Contact" din site. Societatea are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoita sa aduca justificari pentru aceasta.


Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea societatii de a contacta utilizatorul.

Prin crearea contului de client, realizarea unei comenzi, transmiterea de solicitari, opinii, note sau comentarii, utilizatorul permite societatii sa ii transmita notificari prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloace electronice.

Accesarea site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de email-uri sau solicitari adresate societatii se realizeaza in mod electronic, telefonic sau prin orice alte moduri de comunicare disponibile utilizatorului, considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea societatii in mod electronic si/sau telefonic, incluzand comunicari prin email, prin anunturi pe site, retele de socializare, convorbiri telefonice, SMS-uri, etc.


Societatea nu are obligatia de a raspunde tuturor solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc).

16.PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Te rugam sa parcurgi Politica de Confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, care face parte din Termenii si Conditiile Generale.

17. FOLOSIREA COOKIE-URILOR

Vezi Politica de Cookies, care face parte din Termenii si Conditiile Generale.

18. FORTA MAJORA

Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora, in conformitate cu legislatia in vigoare

19. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA.

Contractul este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre societate si client se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Satu Mare.

20. COPYRIGHT

Elemente din continutul site-ului – elemente de grafica web, scripturi, programe, baze de date, logo, imagini – sunt proprietatea societatii sau a furnizorilor si colaboratorilor sai si sunt aparate de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul societatii a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare.

Alte marci sunt de asemenea mentionate pe site; ele sunt teoretic identificate printr-un logo. Acestea sunt folosite de NICOVID, fie cu autorizatia titularului, fie ca simpla indicare a unor produse comercializare de NICOVID.